úterý 15. dubna 2014

Líčení s Bobbi Brown


Před vánocemi jsem si v parfumerii DOUGLAS koupila hříšně drahou (tedy na mě) kazetu s parfémem a tělovým mlékem zn. Elie Saab. A při té příležitosti jsem dostala jejich kartu (rozuměj kartu parfumerie Douglas). No a tak jsem dnes využila možnosti nechat se nalíčit odborníky, kterou na svých stránkách Douglas nabízí.
Vybrala jsem si kosmetiku Bobbi Brown. Neznala jsem jí, ale musím říct, že mě zaujaly úžasné barvy jejích paletek stínů, tvářenek, rtěnek. Decentní a příjemné. A tak jsem dneska odpoledne vyrazila na Václavské náměstí do jejich provozovny v obchodním domě Debenhams.


Přesně na čas se mě ujala příjemná slečna a líčení mohlo začít. Chtěla jsem už dlouho zkusit kouřové líčení, moc se mi líbí, ale sama asi tak nějak nemám odvahu tam ty tmavý stíny pořádně nanést :-D
Takže tohle byla příležitost to vyzkoušet.


Postarali se tam o mě se vším všudy : voda s limetkou, sklenka šampaňského, čokoládička, mandličky....


Musím říct, že tato kosmetika se mi líbí, např. krémová tvářenka, kterou mi slečna dala na tváře by pro mou sušší pleť byla rozhodně lepší než ta minerální suchá, kterou používám teď. Jinak jsem byla potěšená, že ani nemusela používat moc korektoru. Takže kosmetika pěkná, bohužel cenově to je docela pecka, make-up kolem tisícovky, paletka stínů téměr totéž, jedny monostíny cca 400,-. Myslím, že to se pohybuje mimo kondici mé peněženky :-DDD
Ale zkušenost to byla příjemná. A tohle všechno mám na obličeji :


No a pro malou ilustraci (prosím nelekat se) fotka před a po :-DD Na mě to je dost výrazné, ale proč ne, líbí se mi to. Asi ne na každý den, ale určitě to zase někdy vyzkouším.



Žádné komentáře:

Okomentovat