čtvrtek 10. dubna 2014

Biodermáááááááá :-)

Nejsem žádný velký expert na kosmetiku, ale poslední dobou se snažím si jí trochu užívat.
Jednak na to má moje pleť v těhle letech už nárok (no jo no, je to tak, sakra) a jednak mě to začalo docela bavit. Pozdě, ale přece :-)). Tak se tu budu snažit nekázat žádná moudra, ale jen zprostředkovat svůj názor.
Tím jak jsem se tak nějak pomalu a plíživě k těmhle věcem dostala přes brouzdání na You tube, tak jsem objevila i moji nyní oblíbenou blogerku a youtuberku PetraLovelyHair. No a právě Petra hodila na FB upozornění na akci, kterou Bioderma připravila na měsíc duben.


Ne že bych kosmetiku Bioderma dřív neznala, ale popravdě, je to dost drahá záležitost a že bych si jí kupovala za běžné ceny, to asi ne. Moje první seznámení s Biodermou bylo vlastně tak trochu paradoxní. Jednou jsem si koupila nějaký časopis, už ani netuším co to bylo, možná Marianne, nevím. A u něj byla micelární voda Bioderma Sensibio H2O


Vlastně jsem ani pořádně netušila na co to je, ležela mi doma. Až po nějaké době jsem právě na netu narazila na to, jak ji všichni velebí. A musím říct, že právem, je skvělá, neštípe, a čistí naprosto dokonale. Takže až bude v nějaké akcičce, rozhodně do ní půjdu. Zkuste taky, neprohloupíte :-)

No a teď k té dubnové akci od Biodermy, na kterou jsem četla upozornění od Petry. Jedná se o hydratační krém Bioderma Hydrabio Riche. Akce je neskutečná !! Slovy n e s k u t e č n á :-DD , Tenhle skvělý krém stojí běžně cca 550,- Kč a Bioderma na něj udělala dubnovou akci za božích (!!) 99,- Kč. Bohužel je dáno, že prodají pouze 1 ks na člověka a nákup. Ale co nám brání obejít víc partnerských lékáren, že? Tady asi máme my Pražáci trochu výhodu :-D. Takže mám už 3, protože je určitě vypatlám.


Krém je určen na silně dehydratovanou pokožku, má zjemňovat a rozjasňovat pleť, měl by působit hloubkově. Takže všechno, co ta moje stárnoucí pleť potřebuje. Byla jsem na něj zvědavá a musím říct, že je opravdu příjemný. Balení je s pumpičkovým aplikátorem, takže si nanesete vždycky jen tolik, kolik potřebujete. Konzistence krému je tak trošku gelová, jemná, dobře se roztírá. Taky moc příjemně voní. Používá se ráno i večer. Ale co je hlavní, zdá se mi, že pleť je opravdu taková jemnější, jakoby zdravější.



Takže kdo máte možnost, určitě se poptejte v lékárnách, takováhle nabídka se neodmítá :-DD. A abyste neběhaly zbytečně, tady je seznam partnerských lékáren, ve kterých by krémík mohli mít. Upozorňuju předem, že někde už není, zásoby se tenčí :-D : SEZNAM.

Mějte krásné dny

Zdenka







Žádné komentáře:

Okomentovat