neděle 9. února 2014

Úúúúúlovek měsíce :-D

Říkám si odolej, odolej, holka. Ale to prostě nešlo !!!
Když jsem to viděla, stala ze mě straka a vrhala se dál a dál :-D


Za všechno vlastně můžou boty, který jsem sháněla. Už asi 14 dní jsem podnikala strategický nájezdy na všechny prodejny obuvi v okolí. Asi to znáte - nejhorší je, když si člověk vytvoří přesnou představu, jak by mělo vypadat to, co chce koupit. Představu jsem teda měla, to zas jo. Ale realita byla jiná. V podstatě jsem zase nechtěla tak moc. Černé kotníčkové boty v pánském stylu, tedy nízký podpatek. A pokud možno na boku s takovou tou gumovou vsadkou. Když už jsem někde objevila něco, co se tomu podobá, tak se mi zas zježil nějaký psychický blok, či co a odmítla jsem za ně dát 2000,-

No a při poslední takovéto eskapádě v pražském Palladiu jsem si řekla, že z toho baráku bez bot neodejdu, páč u starých jsem prošoupala podpatek a nové byly víc než nutnost. Strávila jsem tam 2,5 hodiny, slovy dvěapůlhodiny. No nic, zkrátím to, zadařilo se, i když ne úplně přesně.

Ale abych se dostala k věci, při mé výpravě za botami jsem vlezla do spousty obchodů a zjistila jsem, že v některých z nich mají na stojánkách výprodej bižuterie. Asi to je jako doplňkový sortiment od jakési firmy, protože byly podobné v několika krámech, Baťa, Orsay, tuším Camei a další. No a jelikož tyhle poklady byly v akci vše za 30,- !!! (joo, čtete dobře), tak to prostě nešlo oddolat, nešlo. ............. nešlo, nešlo.... :-)

A tak jsem si domů přivlekla plný sáček pokladů. Když jsem to spočítala v původních cenách, bylo to bez pár korun 3.000,- Kč. A mě to stálo necelou 500,- Dobrý, ne?

A tady jsou ty poklady:

Tahle stříbrná kulička je boží, dlouhý řetízek, prostě nemá chybu..

Naušničky na střídání...

Pár náramků...

A nějaký ten prstýnek...




Žádné komentáře:

Okomentovat