sobota 18. ledna 2014

Za málo peněz hodně muziky 2

Druhý můj oblíbený secondhand je v Ruzyni, kousek od ruzyňské věznice, mají tam věci výhradně ze Švýcarska a dají se tam sehnat i super značkové kousky. Dneska jsem tam koukala na džíny Versace, dokonce by mi i byly :-). Jen mi na můj vkus přišly moc zdobené, takže jsem je tam zanechala svému osudu.
Věci tady mají většinou na štendrech, vpravo dámské, vlevo pánské, nahoře na půdě jsou potom takové ty horší věci za pár korun. A je fajn, že k nákupu můžete použít takové vysoké košíky na kolečkách, do kterých si vybrané věci házíte a vozíte si je sebou. Takže máte pořád volné ruce pro další výběr, super!

Mapičku najdete tady

Dneska jsem tam měla takový kabelkový nákup :-). Je tam jeden koš s taškami a kabelkami. No jasně, většina toho je naprosto nepoužitelná, ale dneska byl úspěšný lov.
Ukořistila jsem 3 super kabelky. Jo já jsem vlastně ještě neřekla, že jsem tak trochu kabelkový maniak. No co nadělám, doma už si zvykli :-)

První je tahle šedá. No nechte jí tam za 38,- Kč :-)

Druhá ke mně prostě musela. Miluju Paříž, a tak tenhle drobek byl rychlá láska na první pohled :-) No a těch 45,- Kč taky nebylo k zahození :-)

No a poslední je taková mini kabelka, když potřebujete vzít jen peněženku,mobil,klíče...

Žádné komentáře:

Okomentovat