sobota 18. ledna 2014

Za málo peněz hodně muziky 1 :-D

Už dlouho jsem se rozmýšlela, že tuhle pravidelně nepravidelnou rubriku udělám. Poslední dobou totiž fakt ujíždím na hledání "perel" v sekáčích a ve výprodejích.
A dneska jsem měla ráno cestu do Prahy, takže jsem neodolala a vyrazila do 2 sekáčů, které jsem měla téměř při cestě.
První je BRITEX v Řepích, sem tam se tam zastavím, cena je nejvyšší v sobotu, kdy je nové zboží a během týdne klesá. Nutno říct, že je to hrabárna, ale už se mi tam povedlo najít pár super kousků. Bohužel ty soboty jsou o život. Dnes se tam úderem 10.hodiny při otevření nahrnulo snad 70 lidí. Dámy, které tam čekají jako první už od 9 berou všechny koše útokem, rvou do pytlů všechno hlava nehlava dokud nejsou plné a pak si to teprve bokem třídí a přebírají. Takže v koších toho zbude minimum a málem vás občas někdo sejme a hodí do koše také :-).
Dneska jsem na to nějak opravdu neměla patrony, takže jsem po chvíli vyklidila pole. Nicméně asi 4 kousky, které myslím stojí za to, mám :-D. Cena je v sobotu vždy 180,- Kč za kilogram. Jo a v hale je hrozná zima :-)

Kdo by měl zájem, mapku najdete tady: mapa
Objedete prodejnu koberců K+K a vzadu za parkovištěm, pod stříškou je vchod do haly.

1. je tahle lehoučká halenka.V létě bude s bílou krátkou sukní naprosto dokonalá :-) Cena cca 20,- Kč

2. je podobná slabá halenka na léto, cena také cca 20,- Kč

3. je tento svetřík zn. INFINITY. Musím říct, že v reálu jsou barvy trochu jasnější, fotila jsem teď večer, takže podmínky nic moc :-), cena cca 50,- Kč

4. je sváteční halenka zn. Dorothy Perkins, lehoučká, neváží skoro nic, takže cena taky kolem 20,- Kč

No a poslední 5. kousek je tahle bezvadná, zřejmě fungl nová pánská košile pro drahouška, je zn. Marks&Spencer, vyšla cca na 100,- Kč, takže super. Píšou Luxury fabric, takže super látka, super střih, moooc povedená...

Takže to by bylo všechno ze Řep a v druhém příspěvku se vrhneme na sekáč H+B v Ruzyni :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat