sobota 28. února 2015

Moje nová láska - SMOOTHIE

Trestuhodně dlouho jsem tu nebyla, takže je čas to napravit. To víte, když není energie a chuť, tak to prostě nejde :-)
Jak už jste zaznamenali v názvu příspěvku, mám novou lásku - SMOOTHIE. Ne že bych ho nikdy předtím nepila, ale pořádně mě to chytlo tak poslední měsíc. A to hlavně díky Monice Brýdové, která to co se týče smoothie teď rozjela opravdu ve velkém :-D Pro ty co o něm dosud neslyšeli, tak jen pár slov co nám říká např. Wikipedie : SMOOTHIE je mixovaný ovocný či zeleninový nápoj (nebo kombinace obojího), většinou bez přídavku cukru či konzervantů.
Nutno dodat, že možností a kombinací, které můžete ochutnat je bezpočet. Nemusíte použít jen ovoce a zeleninu, lze přidávat semínka, oříšky, přidat mléko nebo led, fantazii se meze nekladou.
Já osobně ráda přidávám namočená chia semínka, plody goji, datle na doslazení místo cukru.
Nemám nafocené všechny, které už jsem dělala, tak zatím tady poslední čtyři. Postupně vám sem bude dávat další odzkoušené kombinace :-D

Banán, kiwi, mochyně (Physalis):


Kiwi, hruška, baby špenát, mochyně, datle :


Pomeranč, mražené mango, pár kompotovaných třeštní, mražené maliny a namočená chia semínka :


Banán, hroznové víno, mražené mango a namočená chia semínka:


Ještě bych moc ráda zkusila něco třeba s mrkví, ale zatím všechno dělám obyčejným ponorným mixerem. A musím se přiznat, že už jsem jeden zničila, ty tvrdé věci prostě nedává.
A protože bych v létě ráda přidávala i pár kostek ledu, zkusila i jiné potraviny a rozmixovat ořišky a semínka, už vím, o co napíšu letos Ježíškovi :-D . Ježíšku prosím, totok bych si tůůze přála: NUTRIBULLET

Žádné komentáře:

Okomentovat