čtvrtek 20. března 2014

BRANDNOOZ podruhé :-D

Měsíc se s měsícem sešel a dneska (překvapivě brzy) mi dorazil druhý z objednaných 3 boxíků BRANDNOOZ.
Kdo neví o co jde, je to klasika - objednáte si krabičku a její obsah je do poslední chvíle překvapením.
Na podobném principu funguje např. i Ladybox, na který zde mám recenze a další takové krabičky.


Přiznám se, že recenzi mého prvního Brandnooz boxu jsem jaksi nestihla udělat, protože než jsem se rozhoupala, tak půlka věcí byla (jak to říct slušně), no prostě sežrána :-DD. Nicméně jen letecky - nalákaná obsahem vánočního balíčku jsem si objednala předplatné na 3 měsíc. První - únorový - mě musím říct úplně neodboural. Ale v podstatě dobré, jen jsem asi čekala víc. Nechápala jsem proč, když to má fungovat jako testování nových produktů, tam dají něco , co je na trhu 2 roky.

A tak jsem byla dneska napnutá jak kšandy, když přišlo avizo, že vezou březnový balíček. A jak to máte vy, když otevíráte balíčky? Já jsem horší než malé dítě, nejradši bych obaly vždycky rozškubala :-D. A baví mě ten moment překvapení, když zjišťujete, co uvnitř vlastně je.
Tentokrát myslím docela spokojenost, i když někde v koutku mám pořád takový pocit, že by to mohlo být ještě lepší.

Po otevření poměrně velké zelené krabice (3,2 kg) na vás vyskočí klasická uvítací kartička s popisem obsahu krabičky.



Největší tentokrát byl sáček s novinkou od CHIO - velké křupavé lupínky s příchutí chilli. No lupínky mají průměr cca 4cm, takže zas tak velké nejsou. Pálí, ale že by to byly úplně nějaké šavle meče, to také ne, tak nějak docela příjemně.
Jinak moc pěkný obal. Toto bych možná zase někde koupila, v prodeji budou od dubna.


Další věc, která se mi moc líbí, je sirup BUBLIMO. Sice patří do výrobníku limonády, který nemáme, ale nicméně když ho zaliju bublinkatou vodou, výsledek bude stejný. Mám příchuť Tonic, takže spokojenost, tonic mám ráda. Už jsem vyzkoušela. Prostě tonic :-D


Tehle kečup jsem teda úplně nepochopila, žádná novinka, nic světoborného. Ale kupujeme ho běžně, takže se určitě hodí, Kand má docela dobré kečupy.


A tohle mě taky potěšilo. Corny tyčinky mi chutnaj, takže moc ráda jsem vyzkoušela i tyhle novinky. Na můj vkus docela dost sladký, ale dobrý.


Dalším produktem byla tato bezlaktózová smetana. Smetana se vždycky hodí a zkusím tuhle vyzkoušet do omáčky, normální šlehačka mému zlatíčku nedělá třeba ve svíčkové úplně dobře, takže to zatím řeším zakysanou smetanou. Tak vyzkouším tohle a uvidíme :-)


Další kousek taky potěšil, marmeládiček není nikdy dost a ty od Schwartau jsou dobré, takže na tuhle musím prostě ochutnat taky hned, vteřinu..... Víšně s marcipánem .... noo zajímavá chuť. S ní budou palačinky jedna báseň :-D


A ještě tady máme sáček müsli ve směsi od MIXITu, směs Maxisměs fík. Müsli jíme často, takže se o ně určitě popereme :-D


Předposledním produktem je od Vitany nový Cukr s citronovou kůrou. Tak to se přiznám jsem ještě nikde v obchodu neviděla, ráda vyzkouším při nějakém nejbližším pečení :


No a poslední jsou tyto oblíbené bonbony Mentos v typické ruličce. Je to novinka - jahodový mix 3 různých příchutí - sladká, klasická a osvěžující. Tak už teď je mi jasné, že ty na mě asi nezbydou :-) No nevadí, koupím si holt nové :-)


Takže shrnuto, podtrženo: hodnota balíčku cca 334,- Kč, zaplatila jsem 249,- Kč. Řekla bych, že až na ten kečup, který pro mě nepřinesl nic nového, byly ostatní produkty fajn. Takže už se budu těšit za měsíc na další...



Žádné komentáře:

Okomentovat